emko20.jpg
Produktai.jpg
Emko_Naujienos_Thumbnail.jpg
Emko_Kontaktai_Thumbnail.jpg
emko20.jpg

Pagrindinis


SCROLL DOWN

Pagrindinis


 “Žmonėms retai pavyksta, nebent jie mėgaujasi savo darbu.”  D.B. Carnagie
 

EMKO yra jaunų kūrėjų susitikimas. Jaunatviška, energijos nestokojanti įmonė, apibrėžta aistros kurti,  demonstruoti ir realizuoti naujausias tendencijas šiuolaikiniame dizaine... Paverčiame medieną baldais, tekstilę kilimais, metalą ir stiklą sujungiame į šviestuvus.

Mūsų laikas, žinios ir pojūčiai yra nukreipti į gražių daiktų kūrimą. Kuriame rytojui šiandien.
EMKO esame įsipareigoję pateikti pasauliui daiktus, gebančius kurti su Jumis, jų šeimininkais, ilgalaikį ryšį. Tai – paprasti, išmanūs ir smagūs produktai, tapsiantys Jūsų šeimos nariais. Jie yra patikimi ir draugiški, įkvepiantys judėjimui pirmyn, metams bėgant lieka nepakitę. Jūsų gyvenimo istorijų kompanionai.

Produktai.jpg

Produktai


Produktai


Naïve Low Chair   etc.etc.

Naïve Low Chair

etc.etc.

Naïve Ottoman   etc.etc.

Naïve Ottoman

etc.etc.

Naïve Kėdė   etc.etc.

Naïve Kėdė

etc.etc.

Naïve Pusiau   Baro Kėdė   etc.etc.

Naïve Pusiau Baro Kėdė

etc.etc.

Naïve Bench   etc.etc.

Naïve Bench

etc.etc.

Naïve Taburetė   etc.etc.

Naïve Taburetė

etc.etc.

Naïve Valgomojo Stalas   etc.etc.

Naïve Valgomojo Stalas

etc.etc.

Naïve Kavos Staliukas   etc.etc.

Naïve Kavos Staliukas

etc.etc.

Tabletė   Dalius Razauskas

Tabletė

Dalius Razauskas

Foldin   etc.etc.

Foldin

etc.etc.

Mano Rašomasis stalas   etc.etc.

Mano Rašomasis stalas

etc.etc.

MRS  Specialusis leidimas  etc.etc.

MRS Specialusis leidimas

etc.etc.

4.9   Marius Valaitis

4.9

Marius Valaitis

Step Up   Tore Bleuzé

Step Up

Tore Bleuzé

Chaos   Audronė Drungilaitė

Chaos

Audronė Drungilaitė

Kilimai   Why Not

Kilimai

Why Not

Macaron lempa   Silivia Ceñal

Macaron lempa

Silivia Ceñal

Macaron toršeras   Silivia Ceñal

Macaron toršeras

Silivia Ceñal

Macaron Sieninis šviestuvas   Silivia Ceñal

Macaron Sieninis šviestuvas

Silivia Ceñal

SUNrise/set lempa   Barbora Adamonytė-Keidūnė

SUNrise/set lempa

Barbora Adamonytė-Keidūnė

Dew   Rasa Balaišė

Dew

Rasa Balaišė

Babel   ZP Studio

Babel

ZP Studio

Naïve Tray   etc.etc.

Naïve Tray

etc.etc.

Torch   Tore Bleuzé

Torch

Tore Bleuzé

Aye Aye!   etc.etc.

Aye Aye!

etc.etc.

Produktų Katalogas

Produktų Katalogas

 
Emko_Naujienos_Thumbnail.jpg

Naujienos


Naujienos



2019 m. Rugsėjo 25 d

Keturi patarimai sėkmingam baldų sektoriaus įmonių eksportui

 
Erika Mikulskienė_horizontali.jpg
 

Rugsėjo 25 d. vykusioje konferencijoje „Verslo gazelė 2019“ UAB „EMKO“ įkūrėja, ilgametę patirtį vadyboje sukaupusi Erika Markovska-Mikulskienė dalino patarimus sėkmingai eksportuoti siekiančioms baldų sektoriaus įmonėms. Tikėtina, kad šie patarimai aktualūs ir kitų sričių atstovams.

 EMKO yra vieta kur susitinka dizaino mylėtojai ir kūrėjai. 2013 metais veiklą pradėjusios vykdyti įmonės didžioji dalis produkcijos, kuri apima vidutinio ir aukštesnio lygio baldų ir interjero aksesuarų gaminius, yra eksportuojama. Be to, šiuo metu apie 50% EMKO apyvartos generuojama iš tarpininkavimo tarp Lietuvos gamintojo ir užsienio kliento paslaugų. Per pastaruosius penkerius metus rinkoje vyksta drastiški pokyčiai - auga darbo užmokesčio ir gamybinių medžiagų kainos, todėl dalis įmonių likviduojamos. Pastaruoju metu į Lietuvą pradėjo žvalgytis brangesni kūrėjai ir pardavėjai - tie, kurie parduoda brangų produktą, mažesniais kiekiais ir ženkliai personalizuotą. Lietuva turi gero ir patikimo gamintojo reputaciją, tačiau iškyla klausimas, kaip mums atrasti tuos klientus, jei mes norime jiems gaminti? O galbūt – kaip patiems tapti tokiais tiekėjais? Konferencijos pranešėja Erika Markovska-Mikulskienė akcentuoja keturis svarbiausius konkurencingumą tarptautinėje rinkoje lemiančius veiksnius.

Stilingas ir aiškus prisistatymas

Kliento kelias iki atrandant gamintoją dažnai yra gana panašus. Daugelis potencialių užsakovų pradeda paiešką internete, todėl aiškus elektroninis puslapis yra būtinybė. Vos per kelias sekundes atidarius puslapį turi būti aišku kuo įmonė užsiima: „Labai svarbu išryškinti savo stiprybes. Jei geriausiai sekasi gaminti masyvo baldus, taip reikia ir rašyti, jei geriausiai sekasi įrenginėti viešbučius – rodyti vaizdus iš jau įrengtų objektų“ - pataria E.Markovska-Mikulskienė.

Produkcijos nuotraukų kokybė labai svarbi, todėl nereikėtų labai taupyti ir tikrai verta pasisamdyti stilistą bei profesionalų fotografą, nes buitinės, realių spalvų, formų ir tekstūrų neatskleidžiančios nuotraukos yra bevertės. Taip pat, verta investuoti ir į kokybiško produkcijos katalogo leidybą – net ir geriausia fotosesija nublanks ją patalpinus neprofesionaliai sumaketuotame kataloge, parinkus netinkamą popierių ar nepatogų susegimą. 

Užmezgus pirmą kontaktą su potencialiu klientu, vadybininkas turėtų pristatyti įmonės potencialą glaustos ir aiškios prezentacijos pavidalu. Pakaks dvidešimties tvarkingai sudėliotų skaidrių. Aiškiai iškomunikavus savo stiprybes, tikėtina, kad klientas labiau įsigilins į veiklos sritis ir ras potencialių bendradarbiavimo galimybių.

 
Emko archuvas_55.jpg
 

Stipri nuosava kolekcija

Lietuvos baldų gamintojai išties gali pasigirti aukšto lygio gamybiniais pajėgumais, tačiau net ir didžiausios investicijos į moderniausias stakles vargiai padės kelti eksporto rodiklius, jei potencialūs klientai neturės galimybės savo akimis išvysti gaminių kokybės. Nuosava kolekcija yra tas įrankis, kuriuo demonstruojamas įmonės gamybinis potencialas, branda ir požiūris į kokybę.

„Norint sužavėti aukštesnio segmento klientus, mes privalome parodyti, kad galime gaminti stilingus, aktualius rinkoje pagal formas, medžiagas ir spalvas produktus. Ir nepykite – bet gamyba turi gaminti, o dizaineris turi kurti. Nors mano pačios patirtis yra 18 metų baldų sektoriuje, iš jų 9 – skirtinguose sektoriuose agentaujant ir jau pati moku pamatyti tendencijas, bet kai prieš metus „sukūriau“ sofą šveicarų tinklo prezentacijai, buvau švelniai „nuleista ant žemės“ – „Taip, kojos medinės, taip medžiaga teisinga ir spalva taip pat, bet Frau Markovska – proporcijos!!! Čia ploniau, čia storiau, argi jus nepastebėjote parodose?“. Aš nepastebėjau, bet kai pasikalbėjau su kolegom dizaineriais – taip, jie pastebėjo.“ - pasakoja gyvenimišką istoriją Erika. 

Štai čia atsiranda dizaino poreikis kiekvienai save gerbiančiai įmonei. Bent pusei metų, bent 0,25 etato įdarbinus dizainerį yra lengviau užbėgti būsimoms klaidoms už akių. Dizaineris turi aplankyti bent 3-4 parodas skirtingose šalyse, nes tai, ką perka vokietis, skiriasi nuo to, ką perka švedas ir dar labiau skiriasi nuo to, ką perka prancūzas. Orientuojantis į tam tikrą rinką dizaineris turi peržiūrėti daug portalų, apvažiuoti parodas ir pasižiūrėti tendencijas. Vyrauja nuomonė, kad dizainerių paslaugos yra labai brangios ir tik didžiosios įmonės gali sau tokią prabangą leisti. Erika Markovska-Mikulskienė nesutinka ir pabrėžia, kad dauguma dizainerių net nesiekia būti įdarbintais pilnu etatu. Jei jiems patinka tam tikros įmonės specifika, jei gali įsijausti į gamybos procesą, jie melai padirbės projektiniu pagrindu – ar tai būtų maketavimo darbai (elektroninio puslapio, katalogo, vizitinių ir t.t.) , ar tai būtų naujos kolekcijos sukūrimas, ar parodos stendo apipavidalinimas.

„Šiais metais sukūrėme kūrybos vadovo etatą. Dabar mūsų stendų parodose planus, nuo rozečių vietų iki sienų spalvų, vazų bei augalų sudėlioja dizaineris. Patikėkite – klientai tai mato ir įvertina taip kaip Jus ir tikitės“ - patirtimi dalijasi pranešėja.

 
EMKO archyvas_48.jpg
 

Sistemingas tarptautinių parodų lankymas

Tam, kad suprastume, kur eina tendencijos baldų, šviestuvų ir kitų namų apyvokos daiktų rinkose, Erika rekomenduoja aplankyti bent dvi iš pagrindinių baldų parodų: IMM Cologne (Vokietija), Salone del Mobile (Italija), Maison Objet (Prancūzija), Birmingham (Didžioji Britanija), Stokholm Furniture Fair (Švedija). Nuvykus reikia stebėti, kaip atrodo vokiečiai, italai, portugalai –

 
EMKO stendas Maison & Objet Paris 2019.jpg
 

akivaizdžiai matomas kokybinis skirtumas lyginant su kinais, baltarusiais, ukrainiečiais. 

Greitas ir kokybiškas aptarnavimas

Kiekvieno kliento aptarnavimas turėtų būti toks lyg jis būtų Mick‘as Jaggeris. Nesvarbu kokio dydžio ar kokios šalies kapitalo įmonę klientas atstovauja, aptarnavimas turi būti aukščiausio lygio. „Jei anksčiau būdavo įprasta kainų pasiūlymo laukti 1-2 savaites, o pirmojo pavyzdžio iki 10-12 savaičių, tai šiandien, jei nepateikei kainos per 3 darbo dienas, apie klientą gali pamiršti. Jei neatsakai į užklausą per 24 valandas, gali nebegaišti laiko“ - griežtas nerašytas taisykles patvirtina Erika. 

Pranešimo pabaigoje Erika Markovska-Mikulskienė akcentavo, kad svarbu suprasti, jog nereikia stabdyti gamybos, investuoti milijono čia ir dabar, viską galima daryti po truputį – pradėti nuo to, kas jau yra po ranka, kelios geros nuotraukos gamybinės įrangos ir produktų nuotraukos, sudalyvavimas parodoje gali tapti puikia pradžia. Sėkmingas pasiruošimas eksportui yra ilgalaikis.

 

2019 m. Rugsėjo 13 d

„Maison & Objet Paris 2019“ tendencijų apžvalga - plytų oranžinė, džiovinti augalai ir natūralumas

Daugiau nei du dešimtmečius dukart per metus vykstanti dizaino paroda „Maison & Objet“ Paryžiuje sulaukia per 86 tūkst. lankytojų. Šiemet rugsėjo 6-10 d. vykusi paroda tradiciškai subūrė viso pasaulio lyderiaujančių prekinių ženklų ir kūrėjų rinktinę. Čia susirinkusiųjų interesai įvairūs – architektai ir interjero dizaineriai semiasi įkvėpimo, parduotuvių savininkai ieško mielų smulkmenų savo produkcijos papildymui, dalyvaujančios įmonės siekia atrasti naujus prekybos kanalus ir investuoja dešimtis ar šimtus tūkstančių į stendo dizainą bandydami pritraukti tarptautinės spaudos dėmesį. Ekspozicijų centrą sudaro net septynios salės, kurias apeiti užtrunka net kelias dienas, tad iš visos matytos dizaino objektų gausos galima nuspėti artėjančias tendencijas.

Artėjant šaltajam sezonui teks praleisti daugiau laiko namuose, kurie daugeliui yra jų tvirtovė – atitinkanti gyvenimo būdą, stilių ir skonį. Tikrai nedaugelis gali vaikytis paskutinių interjero madų (tai labiau aktualu viešbučių ir restoranų tinklų dizaineriams, kur rinka ir didelis nusidėvėjimas reikalauja kas kelis metus atnaujinti interjerą), tačiau norintiems atsinaujinti, verta investuoti į tuos dalykus, kurie ilgiau išliks nepavaldūs laikui, nes pataikys į jau artėjančias tendencijas. Madų vaikytis tikrai neverta, tačiau visuomet galima įnešti šiek tiek pokyčių, kurie net ir nesiimant didelių investicijų džiugins akį bent kurį laiką.

Tokiose interjero dizaino parodose kaip „Maison & Objet Paris“ galima nesudėtingai pastebėti tam tikrus nuoseklumus. Prieš porą metų atslinkusią sodrių ir tamsių spalvų madą po truputį pakeitė švelnus prancūziškus desertus primenantis koloritas. Nestigo saldainių parduotuves primenančių marmurinių, arkų motyvų dekoro elementų. Toks interjeras nors ir skanus akiai, tačiau ne visada praktiškas, žmones šiek tiek išvargino. Kaip dažnai būdinga madai, persisotinusi tam tikrų kraštutinumų interjerų mada atsigręžia į klasikines vertybes – natūralias medžiagas, žemės tonų koloritą ir ekologiją. Tekste bus apžvelgiami pagrindiniai akcentai.

Iliustruojančių nuotraukų galerija: EMKO stendas parodoje „Maison & Objet Paris 2019“ (nuotraukų autorė: Deimantė Dubauskaitė

Smilgos ir džiovinti augalai

Prie sodrių spalvų sienų dažų ir gobelenų puikiai derėję egzotiniai žalialapiai augalai (monsterų, eukaliptų, palmių ir plačialapių fikusų triumfo metas) užleidžia sceną santūrioms smilgoms ir kitiems džiovintiems augalams – palmių lapams, protėjoms, dumplainiams. Sausų gėlių puokštės merkiamos į santūrias molines, matines ar šiek tiek glazūruotas vienspalves vazas. Jei džiovinti augalai akiai nemieli, augalų dekoro viršūnėje vis dar laikosi žalieji artišokai ir kreminių spalvų anturiai.

 
Smilgos ir lininis kilimas.jpg
 

Iliustruojanti nuotrauka: smilgos, 4.9 stalas (dizaineris Marius Valaitis), kilimas LIETUVA (dizaino studija WHYNOT!) ir NAÏVE pakojukas (dizaino studija etc.etc)

Pintinės ir pinti fragmentai

Džiovintų augalų tendencija skverbiasi ir į baldų bei šviestuvų kategoriją. Parodoje buvo gausu pintų pertvarų, pastatomų ir lubinių šviestuvų, kėdžių ir žurnalinių staliukų. Jei vis dar virtuvėje turite nekenčiamą dulkes renkantį pintą šviestuvą iš devyniasdešimtųjų, gera žinia yra ta, kad dabar pats laikas jį atnaujinti ir pamilti iš naujo arba parduoti internete kokiai naujakurių porai. Svetainės klasikinius žurnalų ir pledų dėklus keičia dar neseniai vonios kambariuose prisijaukinti pinti skalbinių krepšiai – šiek tiek mažesni nei skalbiniams, kuo įdomesnės faktūros, neutralios spalvos.

 
Džiovinti augalai pintame krepšyje.jpg
 

Ilgaamžiai baldai iš natūralių ir perdirbtų medžiagų

Akivaizdu, kad diskusijos apie gamtosaugą daro įtaką interjero tendencijoms. Dizaineriams ir baldų gamybos įmonėms tenka atlaikyti nemažą spaudimą – dažnai kaltinami perprodukcijos ir neatsakingo vartojimo skatinimu, jie ieško aplinkai draugiškesnių sprendimų. Nors parodoje ir buvo galima išvysti keletą pavyzdžių iš perdirbto plastiko, vis dar pirmenybė teikiama ilgaamžėms natūralioms medžiagoms – medžio masyvui, odai, linui. Vietinei produkcijai taip pat skiriama vis daugiau dėmesio - domimasi ar įmonė veikia atsakingai, iš kur perka žaliavas, kaip transportuoja. Lietuviams mažai egzotiškos ir šiek tiek pabodusios lininės patalynės komplektai, staltiesės, užuolaidos bei rankšluosčiai okupavo beveik visą namų tekstilės salę. Lietuviško lino kokybe neabejojantys užsieniečiai drąsiai renkasi „stone-washed“ technologijos audinius, kurie nuostabiai dera su džiovintais augalais ir žemės spalvų prigesintais sienų tonais.

Iliustruojanti nuotrauka: EMKO lininis kilimas CHAOS (dizainerė Audronė Drungilaitė) sukurtas iš kilimų audimo pramonės siūlų likučių, kurie neatitinka standarto ir dažnai yra tiesiog išmetami. Lengvai surenkamas NAIVE LOW CHAIR krėsliukas, kuris telpa į kompaktišką pakuotę, taip taupoma vieta transportuojant ir prisidedama prie CO2 kiekio mažinimo.

Lininio kilimo fragmentas.jpg

Blizgus aksomas užleidžia vietą matiniams gobelenams

Kelerius metus vyravusį prabanga tviskantį aksomą keičia matinis ir švelnus velvetas bei buklė tipo gobelenai. Minkštų baldų kolekcijose dominuoja nors ir ne itin praktiškos tačiau šviesios spalvos. Prancūzijos aukštosios mados namų „Chanel“ buklė kostiumėlių audinius primenantys gobelenai įneša jaukumo ir paprastumo. Šiek tiek pretenzingesnis stambaus velveto audinys nedrąsiai kombinuojamas su tradiciniais vilnos ir medvilnės audiniais dar laukia savo laiko sužibėti.

 
 

Gipsinių figūrų dekoras

Kaip atsvara naūralistiniams dekoro elementams matomas gipsinių figūrų atgimimas. „Ant bangos“ viskas nuo antikos laikų dievų biustų iki minimalistinių skulptūrėlių, romėniškas kolonas atkartojančių vazų. Visi šie gana sterilūs akcentai puikiai kontrastuoja su natūralių spalvų smilgomis ir suteikia interjerui išbaigtumo bei tvarkos pojūtį.

DST_5881.jpg

Neutralių tonų sienų dažai ir plytų oranžinės akcentai

Drabužių madoje vyraujančio „nude“ ir plytų (terakotos) oranžinis koloritas po truputį skverbiasi ir į namų aplinką. Prislopintų žemės spalvų, terakotos, rusvų, žalsvų, pilkšvų, smėlio atspalvių netrūko ir parodoje dalyvaujančių įmonių stenduose. Tačiau tai, kas tinka komercinėse parodose, nebūtinai turi būti tiesmukai pritaikoma ir privačiuose interjeruose. Jei šiuo metu esate sienų dažų pasirinkimo kryžkelėje, tikrai neprašausite pasirinkę lengvos tekstūros matinius ar šiek tiek praktiškesnius satininius smėlio spalvos sienų dažus. Tokia spalva tikrai nevargins akių, padės sukoncentruoti dėmesį į išraiškingesnes dekoro detales, atsiskleisti meno kūriniams ar jau laiko patikrintiems baldams. Nebijantys iššūkių ir dažnesnių pokyčių gali drąsiai rinktis deginto molio, terakotos akcentus – toks koloritas bent jau žiemos metu padės kompensuoti trūkstamą saulės spindulių kiekį.

Džiovinti palmių lapai.jpg

Iliustruojanti nuotrauka: EMKO Naïve kėdė ir kavos staliukai (dizaino studija etc.etc), Macaron šviestuvas (dizainerė Silivia Ceñal).

Straipsnyje naudojamos EMKO archyvo nuotraukos. EMKO yra vieta kur susitinka dizaino ieškotojai ir kūrėjai. Baldai sukurti perspektyvių dizainerių, pagaminti Lietuvoje iš ilgaamžių medžiagų ir atitinka šiuolaikines tendencijas. Baldus galima įsigyti www.emko.lt

 

2019 m. Gegužės 2 d


TORCH

Minimalistinis Torch kabliukų dizainas yra inspiruotas viduramžių deglo motyvo – į prie sienos tvirtinamą metalinį laikiklį lengvai įstatomas medinis kaištis. Jis pritaikytas smulkių aksesuarų ir sunkesnių viršutinių rūbų kabinimui, o ant išlenkto metalinio laikiklio galima kabinti drabužius su pakaba. Kabliukai pagaminti iš uosio masyvo ir milteliniais dažais padengto metalo, parduodama poromis, galima rinktis iš keturių skirtingų spalvų. 

Kabliukai Torch yra be abejonės prikaustanti dėmesį detalė and jūsų asmeninės, jaukios pilies sienų.

 

2019 m. Sausio 28 d

DEW

Kai norime būti nustebinti, antgamtiniai reiškiniai būtini nėra – gamta savaime yra nuostabos šaltinis. Pakanka pažvelgti į rytinę ar vakarinę rasą, sužibančią ant augalų ir apgaubiančią juos mįslingu spindėjimu. Įkvėpta rasos lašelių, dizainerė Rasa Balaišė sukūrė veidrodį „Dew“ („Rasa“) – elegantišką duoklę gamtai, išryškinančią šio reiškinio estetinį grožį ir gebėjimą atspindėti. Veidrodis gali būti trijų dydžių ir skirtingų atspalvių: tonuotas bronzine ar tamsiai pilka spalva, bei klasikinis – be tonavimo. Kiekvienam priklauso keturi „lašeliai“, atliekantys ir praktinę funkciją – ant šių keramikos dirbinių galima kabinti lengvus papuošalus. Lašelių spalvos yra suderintos su veidrodžių tonais.

Įkūnydamas rasą „Dew“ spinduliuoja nežemiškus kerus bei atskleidžia krištolo švarumo funkciją, įkvepia aplinkai paslaptingos gyvybės. Šis veidrodis ne tik pasakoja savo išraiškingą istoriją, jis laukia užpildymo jūsų stilingais ritualais.

 

2019 m. Sausio 21 d

AČIŪ, KAD APLANKĖTE MUS IMM COLOGNE!

IMM+2.jpg
 
Emko_Kontaktai_Thumbnail.jpg

Kontaktai


Kontaktai


 

Erika Markovska-Mikulskienė
cell: +37061533588
erika@emko.lt

Inga Markovska
cell: +37061418759
inga@emko.lt

 

 

Buveinės adresas:
Kalvarijų 1-2.2 (2-as aukštas) Vilnius.
LT-09310, Lietuva
Fakso numeris +370 85 210003

UAB EMKO
Įm. kodas:  302433715
PVM kodas: LT100004950210

Registracijos adresas:
Čiobiškio 31-31, Vilnius
LT-07187, Lietuva

 

Mažmeninė prekyba Lietuvoje
www.decoin.lt 

Vardas *
Vardas
Telefonas
Telefonas